Internetveikala noteikumi:

1.Uzņēmums
1.1. Internetveikalu www.rubija.lv pārvalda SIA „Rubija”, reģ. Nr.42103074311
1.2. Internetveikala Klients var sazināties ar uzņēmumu, kas vada tiešsaistes veikalu, ar šādiem saziņas veidiem:

  • sūtot vēstuli, kas adresēta: SIA „Rubija”, reģ. Nr. 42103074311
  • izmantojot mobīlo telefonu: +371 27831409
  • sūtot e-pastu uz: eveikalsrubija@gmail.com
  • izmantojot kontaktformu, kas atrodama internetveikala vietnē.

1.3. Klients, reģistrējoties internetveikala „Rubija” mājaslapā, piekrīt šiem
Noteikumiem.
1.4. Reģistrēties un pirkt preces internetveikalā „Rubija” ir tiesīgas tikai:
1.4.1. Rīcībspējīgas fiziskas personas, t.i., personas, kuras sasniegušas pilngadību un kuru rīcībspēja nav ierobežota ar tiesas lēmumu;
1.4.2. nepilngadīgie no 14 līdz 18 gadu vecumam, ja ir saņemta vecāku vai aizbildņu atļauja, izņemot gadījumus, kad viņi patstāvīgi izmanto savus ienākumus;
1.4.3. juridiskas personas.
1.4. Klients, piekrizdams Noteikumiem, apstiprina, ka, balstoties uz šo Noteikumu 1.3. punktu, ir tiesīgs reģistrēties un pirkt preces internetveikalā „Rubija”.

2.Personas datu aizsardzība
2.1. Pirms pirkuma veikšanas internetveikalā „Rubija”, Klientam obligāti jāreģistrējasinternetveikala mājaslapā. Reģistrējoties Klientam ir jānorāda savu vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi.
2.2. Klients, piekrizdams šiem Noteikumiem, piekrīt, ka uz viņa norādīto e-pasta adresi tiks sūtīti informatīvie paziņojumi (jaunumu lapas), kas nepieciešami preču pasūtīšanas, apmaksas un piegādes izpildei.
2.3. Klientam tāpat jānorāda savus personas datus (vārdu, uzvārdu, preču piegādes adresi, telefona numuru), kas ir nepieciešami preču pirkšanas, piegādes un apmaksas izpildei.
2.4. Pārdevējs apņemas neizpaust Klienta personas datus trešajām personām. Visos 2 citos gadījumos Klienta personas dati trešajām personām var tikt atklāti tikai Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.

3.Pirkšanas – pārdošanas līguma izveide
3.1. Līgums starp Klientu un Pārdevēju tiek uzskatīts par izveidotu, kad Klients, izvēlējies pērkamo (-ās) preci (-es) un noformējis pirkumu.
3.2. Izveidojot Pirkšanas-pārdošanas līgumu, Klienta pasūtījuma izpildes laikā norādītajam preču sortimentam, daudzumam, cenai, piegādes laikam un citiem nosacījumiem Klientam un Pārdevējam ir jābūt obligātiem. Tie var tikt mainīti tikai šajos Noteikumos paredzētajā kārtībā.
3.3. Pirkšanas-pārdošanas līgumi tiek reģistrēti un uzglabāti „Rubija” datu bāzē.

4.Kā iepirkties interneta veikalā
4.1. Kad Klients ir izvēlējies vēlamo preci, ir jānoklikšķina uz “Pievienot grozam” lauka.
4.2. Prece tiek pārvietota uz iepirkuma grozu, kas kļūst redzama, noklikšķinot uz groza ikonas, vietnes augšējā labajā stūrī. Klients var pāriet uz grozu, noklikšķinot uz pogas “Uz apmaksu”, kas aktivizē lapu, kurā tiek parādītas visas preces, kas ir grozā.
4.3. Izvēloties opciju “Pasūtījums”, tiks atvērta lapa, kurā Klientam būtu jāievada dati, kas vajadzīgi darījumu veikšanai un pasūtīto preču nosūtīšanai vai saņemšani konkrētā „Rubija” veikalā.
4.4. Pēc pierakstīšanās internetveikalā, Klients var piekļūt papildus opcijām Klienta profila panelī, piemēram: pasūtījumu vēsture, iespēja apskatīt jaunākā pasūtījuma statusu, piegādes adreses saglabāšanu.
4.5. Izvēloties nosūtīšanas metodi (Omniva pakomāts vai izvēlēto „Rubija” veikalu) un ievadot visus nepieciešamos datus, ir jāizvēlas maksājuma veids.
4.6. Klients norēķinās par iegādātajām precēm ar vairākiem norēķina veidiem – Internetbanka vai skaidras naudas apmaksa (komkrēti norādītā veikalā).
4.7. Norēķināšanās par precēm
4.7.1. Norēķināšanās par precēm kārtība un termiņi
4.7.1.1. Klients, norēķinoties caur internetbanku, apņemas samaksāt par precēm nekavējoties. Tikai pēc apmaksas veikšanas tiks uzsākta preču sūtījuma formēšana.
4.7.1.2. Ja Klients ir izvēlējies veikt apmaksu uz vietas, konkrētā adresē, pasūtījums jau būs sagatavots.
4.7.1.3. Pasūtījums tiks sagatavots 1-2 darba dienu laikā, par pasūtījuma saņemšanu tiks nosūtīta Klientam SMS ar aicinājumu izņemt pasūtījumu.
4.8. Klients veic pasūtījumu, noklikšķinot uz pogas “Pasūtīt”.
4.8.1. Pēc noklikšķināšanas uz pogas “Pasūtīt”, viņš tiek novirzīts uz lapu, kas apstiprina pasūtījumu; no šīs lapas var turpināt iepirkties vai doties uz pasūtījuma kopsavilkumu.
4.9. Katrā pasūtījuma izvietojuma posmā, līdz maksājums tiek veikts, Klients var atcelt pasūtījumu, pārtraucot pasūtīšanas procesu un izejot no pasūtīšanas vietnes. Pasūtījums, kura izvietojums nav pabeigts, netiks apstrādāts.
4.10. Nekavējoties, pēc pasūtījuma noformēšanas, Klients saņem pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu uz adresi, kuru norādījāt rēģistrējoties internetveikalā. E-pasta ziņā tiks iekļauts individuāls pasūtījuma numurs, ko var izmantot, piemēram, lai pārbaudītu pasūtījuma statusu.
4.11. „Rubija” var sazināties ar Klientu pa e-pastu vai norādīto tālruņa numuru, lai noskaidrotu jebkādas šaubas vai jebkurus citus, ar pasūtījumu apstrādi, saistītus jautājumus.
4.12. Klients var atcelt pasūtījumu 15 minūšu laikā pēc pasūtījuma veikšanas.

5.Cenas
5.1. Cenas internetveikalā ir norādītas EUR un ir bruto cenas, tajās ietverts PVN.
5.2. Pasūtījuma kopcenu var palielināt piegādes izmaksas, kas ir atkarīgas no izvēlētā piegādes veida.
5.3. Cena, kas norādīta pasūtījuma veikšanas brīdī, ir galīgā cena, kas ir saistoša gan Klientam, gan „Rubija”. Kad pasūtījums ir izveidots, cena nemainīsies, neskatoties uz jebkādām „Rubija” veiktajām cenu korekcijām, un neatkarīgi no jebkādiem īpašiem piedāvājumiem, vai izpārdošanas kampaņām.
5.4. „Rubija” patur tiesības mainīt tiešsaistes veikalā pieejamo preču cenas, izvietot jaunas preces, sākt un atcelt īpašus atlaižu piedāvājumus, vai mainīt tās saskaņā ar Civilkodeksu un citiem piemērojamiem tiesību aktiem.

6.Pasūtīto preču pieejamība
6.1. Visas interneta veikalā piedāvātās preces ir pieejamas.
6.2. Preces reizēm var izrādīties nepieejamas saskaņā ar īpašiem apstākļiem (piemēram, ja vairāki Klienti vienlaicīgi pasūta tādu pašu preci). Ja tas tā būs, tad Klients tiks informēts, ka pasūtījumu nevar apstrādāt.
6.3. Katras preces lapā Klienti var atrast informāciju par Preces izmēu, papildus aprakstu, kā arī informāciju prece jauna vai lietota.

7.Nepilnīga pasūtījuma izpilde
7.1. Ja prece vairs nav noliktavā, vai pasūtījumu nevar apstrādāt kāda cita iemesla dēļ, Klients tiks informēts ar e-pasta ziņojumu.

8.Pasūtījuma saņemšana un pasūtījuma izpildes termiņš
8.1. Preces var tikt piegādātas uz Klienta norādīto Omnivas pakomātu vai izņemt konkrētā Tirdzniecības vietā..
8.2. Ja Klients izvēlējies pasūtījumu apmaksāt saņemšanas brīdī, skaidrā naudā, pasūtījuma apstrāde sākas tūlīt pēc pasūtījuma noformēšanas. Ja Klients izmantojis internetbankas maksājuma veidu, pasūtījuma apstrāde sākas pēc tam, kad ir apstiprināts, ka „Rubija” kontā ir ieskaitījies šis maksājums.
8.3. Ja Klients ir izvēlējies sūtījumu saņemt Omniva pakomātā, piegādes laiks ir 2 līdz 4 darba dienas, pēc veiksmīgas pasūtījuma izsūtīšanas. Piegādes laiks var tik pagarināts saistībā ar īpašām kampaņām vai izpārdošanas periodu un Omniva pakomātu noslodzi.
8.4. Tirdzniecības vietā, kad Klients ir saņēmis uzņēmuma sūtīto SMS 1-2 darba dienu laikā izņemšana.
8.5. Pasūtījumus piegādā „Rubija” izvēlētā kompānija vai kompānijas, saskaņā ar noslēgtiem līgumiem.
8.6. Pārdevējs apņemas iegādāto preci piegādāt/ izsniegt pēc iespējas ātrāk.
8.7. Klientiem, kas sūtījumus saņēmuši no Omniva pakomātiem un ir pamanījuši neatbilstības, nekavējoties par to jāziņo „Rubija”.
8.8. Visu pārdodamo preču īpatnības tiek norādītas pie katras preces esošajā aprakstā. Pārdevējs neatbild par to, ka internetveikalā esošo preču krāsa, forma vai citi parametri var neatbilst reālajiem preču izmēriem, formām un krāsām, jo tās var atšķirties Klienta izmantoto monitoru īpašību dēļ.

9.Samaksa par pasūtījumiem
9.1. Klients ir droši novirzīts uz maksājuma operatora vietni un pēc tam no
maksājuma operatora tīmekļa vietnes – uz savu bankas vietni, lai pārskaitītu naudu. Maksājumu operācija notiek starp Klientu un izvēlēto maksājumu operatoru.
9.2. Apmaksa Tirdzniecības vietā ar bankas karti vai skaidrā naudā.
9.3. Uzmanību! Interneta veikals nekad nesūtīs e-pastus Klientam, norādot, ka tā konts maksājumu mērķiem ir mainījies un lai Klients veic parasto pārskaitījumu. Ja Klients saņem šādu e-pastu, nekāda nauda nav jāmaksā un nav jāsniedz nekāda atbilde; tā vietā šādus ziņojumus jānosūta nemainītus Pārdevējam uz šādu adresi: eveikalsrubija@gmail.com.

10.Pārdošanas/pirkuma līgums
10.1. Informācija, kas pieejama www.rubija.lv neveido piedāvājumu noslēgt līgumu Civillikuma izpratnē.
10.2. Līgums tiks noslēgts tikai latviešu valodā.

11.Līguma izpilde – termiņš
11.1. Atkarībā no Klienta izvēlētās saņemšanas metodes (ar Omniva pakomātu vai Tirdzniecības vietā), „Rubija” apņemas 2-4 darba dienu laikā (no izsūtīšanas brīža) uz Klienta norādīto Omnivas adresi vai 1-2 darba dienu laikā Tirdzniecības vietā. Darba dienas ir dienas no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot oficiālās svētku dienas.

12.Piegādes izmaksas
12.1. Piegādes izmaksas ir atkarīgas no Klienta izvēlētās piegādes iespējas:

  • piegāde uz veikalu: 0.00 EUR bruto
  • standarta piegāde (Omniva pakomāts): 4,00 EUR bruto. Cena var mainītiessaskaņā ar spēkā esošo pakalpojuma sniedzēja cenrādi.

13.Preču atgriešana
13.1. Ja Klients vēlas atgriezt atpakaļ preci (-es), tad viņam ir jāaizpilda preču atgriešanas dokuments.
13.2.1. Atdodot preces atpakaļ, ir jāievēro šie nosacījumi:
13.2.2. Atpakaļ nosūtāmai precei jābūt kārtīgā oriģinālā iepakojumā;
13.2.3. Klients nedrīkst būt sabojājis preci;
13.2.4. Prece nedrīkst būt lietota, zaudējusi pārdošanas izskatu: nedrīkst būt noplēstas etiķetes, aizsargplēvītes u.c.
13.2.5. Atgriežamai precei (14 (četrpadsmit) dienu laikā) jābūt tajā pašā
komplektācijā, kādā Klients to saņēmis;
13.2.6. Atgriežot preci atpakaļ, obligāti jāiesniedz aizpildīts atdošanas dokuments;
13.2.7. Pārdevējam ir tiesības atteikties no Klienta atgriežamās preces pieņemšanas, ja nav ievēroti preču atdošanas nosacījumi;
13.2.8. Preču atdošanas pakalpojuma cena tiks atskaitīta no atmaksājamās naudas summas, ja prece tiks atgriezta neatbilstoši 13.2.2, 13.2.3 un 13.2.4. punktam.
13.2.9. Ja Klients, saņemot pasūtījumu, ievēro preču neatbilstību, ražošanas brāķi vai citus preču defektus, tad par to nekavējoties jāinformē Pārdevēju. Apstiprinoties sūdzībai par neatbilstošu preču kvalitāti un Pārdevējam atgriežot neatbilstošās kvalitātes preces, Pārdevējs apņemas 14 (četrpadsmit) dienu laikā naudu par precēm atzgriezt, sedzot arī preču atgriešanas izmaksas no preču saņemšanas brīža.
13.2.10. Preču atgriešanas iespējas laiks beidzas pēc 14 ( četrpadsmit) dienām, kad Klients ir saņēmis savu pasūtījumu.
13.2.11. Naudas atmaksu veic uz Klienta norādīto bankas kontu norādīto rēķinā. Par Klienta norādīto bankas konta datu pareizību Pārdevējs neuzņemas atbildību, ja kļūdaini norādījis naudas atgriešanai.
13.2.12. Pārdevējs veic naudas atgriešanu, kad ir saņemtas preces no Klienta noteiktā termiņā, kas norādīts 13.2.9. punktā.
13.2.13. Preču atgriešanas gadījumā Klientam nauda tiek atgriezta uz kontu 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preču saņemšanas dienas.

14.Atbildība
14.1. Klients ir pilnā mērā atbildīgs par reģistrācijas formā norādīto datu atbilstību. Ja Klients reģistrācijas formā sniedz maldīgus datus, tad Pārdevējs nav atbildīgs par sekām, kas tādēļ radušās, kā arī ir tiesīgs pieprasīt no Pircēja atlīdzību par radītajiem tiešajiem zaudējumiem.
14.2. Klients ir pilnā mērā atbildīgs par savām darbībām, kas veiktas piereģistrējoties internetveikalam „Rubija”.
14.3. Klients atbild par savu reģistrācijas datu drošību. Ja reģistrācijas datus izmanto trešās personas, tad tik un tā viņš tiks uzskatīts par Klientu.
14.4. Pārdevējs ir atbrīvots no jebkādas atbildības visos gadījumos, kad zaudējumi radušies Klientam neņemot vērā Pārdevēja rekomendācijas un savus pienākumus, kā arī, ja viņš nav iepazinies ar šiem Noteikumiem (lai arī šāda iespēja viņam tika dota).
14.5. Ja rodas zaudējumi, tad vainīgā puse atlīdzina otrai pusei radītos izdevumus atbilstoši Latvijas Republikas noteiktajā likuma kārtībā.

15.Sūdzības
15.1. Internetveiakala preču piedāvājums ietver lietotas un jaunas preces. Ja kādai precei ir konstatēts ražošanas defekts, „Rubija” ir atbildīga par šo situāciju.
15.2. Jebkura prece, kas iegādāta „Rubija” tiešsaistes veikalā, var tikt atgriezta sūdzības formātā, saskaņā ar Patērētāju Tiesību likumā noteiktajiem garantijas noteikumiem, t.i., ja precei ir radies defekts 2 gadu laikā, no iegādes brīža.
15.3. Ja klients ir uzrakstījis sūdzību, SIA „Rubija” nodrošina bezmaksas atgriešanu, kas nogādās Klienta sūtītās preces tiešsaistes veikalam uz sūdzības izskatīšanu.
15.4. „Rubija” izskatīs sūdzību 14 (četrpadsmit) darba dienu laikā, not tā saņemšanas brīža un informēs Klientu par savu lēmumu.
15.5. Ja lēmums būs pozitīvs, SIA „Rubija” atgriezīs Klientam preces vērtību,
pārskaitot to uz Klienta bankas kontu.
15.6. Ja sūdzība nav uzskatāma par pamatotu, tad preces tiek nosūtītas atpakaļ klientam, kopā ar atzinumu, paskaidrojot, kāpēc sūdzība netika atzīta.

16.Beigu nolikums
16.1. SIA „Rubija” patur tiesības apturēt, pēc saviem ieskatiem mainīt vai papildināt šos Noteikumus un citus ar šiem Noteikumiem saistītos dokumentus. Noteikumu labojumi vai papildinājumi stājas spēkā to publicēšanas dienā (par izmaiņām informējot e-pastā vai izvietojot informāciju mājaslapā).
16.2. Ja Klients nepiekrīt ar Noteikumu jauno redakciju, daļējiem papildinājumiem, izmaiņām, tad Klientam ir tiesības no tiem atteikties, bet ar nosacījumu, ka Klients zaudē tiesības izmantot internetveikala pakalpojumus.
16.3. Šie Noteikumi ir izveidoti balstoties uz Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
16.4. Visas nesaskaņas, kas rodas šo Noteikumu izpildes dēļ, tiek risinātas pārrunu veidā. Ja neizdodas vienoties, tad strīdi tiek risināti Latvijas Republikas normatīvo aktu noteiktajā kārtībā.
16.5. Puses tiek atbrīvotas no šo Noteikumu pienākumu izpildes, ja izpildi traucē nepārvaramas varas apstākļi, ko Puses nespēj ietekmēt:
16.5.1. ugunsgrēki, sprādzieni, vētras un citas dabas stihijas un to izraisītas
nelaimes, kas neļauj izpildīt pienākumus vai kuru dēļ tiek kavēta to izpilde;
16.5.2. notikumi vai apstākļi, kurus līguma puses (Puses) nevar kontrolēt un kuri neļauj izpildīt pienākumus vai kuru dēļ tiek kavēta to izpilde;
16.5.3. Saeimas vai Saeimas darbības, kuras neļauj izpildīt pienākumus vai kuru dēļ tiek kavēta to izpilde.